Uppe med katten...

... det är det som ska göras idag!... eller i natt. Det är så att det är hockey på tv, små kronorna (eller 50 öringarna som jag kallar dom). Och efter som f-nskapet är i canada så visar dom matchen kl 2 inatt.. Det va ju snällt...... NEJ!!! Jag som är nattuggla ivanliga fall borde inte bry mig, men jag börjar jobbet imorron kl 08.30.. Så sova lite innan, se matchen och sen sova 3 timmar tills det jag måste gå upp.. OGILLA!!!
Btw för er som läste tidigare inlägg om att det kom post.. det va bara folk som vill åt pengarna.. och inte mina utan min sambos... HAHAHA... =P

XOXO

Lite sommar vore inte helt fel... Även om det är en ganska mild vinter!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV

hahaha jaaa de va ju tur så du inte missa de ;)

Skönt att ha dej tillbaka! Jag har saknat dej!

2012-01-06 @ 12:36:45
URL: http://frusandrasjoberg,blogg.se
Postat av: Sandra- Med bebis i magen

Aaa dom här rackarna gör bara bus. Ända gpngen dom inte gör nåt bus är väl när dom sover.... :)

Jag har dock funderat på¨att göra mej av med dom innan bebis kommer. Men ja vet itne om ja skulle klara de.. DOm är ju fortfarande bara bebisar.. Men de känns så sorgligt...

2012-01-06 @ 13:51:03
URL: http://frusandrasjoberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0